Ahad, 5 April 2015

Shawl by Naelofar

Hai korang..macam mana hari korang?? Harap sentiasa baik dan sihat.Saya tentulah sihat Alhamdullilah,sebab konsisten mengambil produk Shaklee!

Nak share dengan korang tentang jenama shawl yang sedang popular dan hangat macam pisang goreng cheese!hihi..

Tak lain dan tak bukan ialah shawl by NAELOFAR! Korang dah dapatkan koleksi NAELOFAR tak?? Rugi la kalau belum ada lagi..kainnya sejuk,senang dipakai dan nampak cantik je..Kualiti memang setanding harganya..Memang berbaloi la kalau beli dengan harga yang sedikit mahal.

Shawl ni saya dapat dari pemberian seseorang sempena hari ulang tahun kelahiran saya yang lepas.
seronok sangat masa dapat sebab saya memang minat pun shawl NAELOFAR ni..Lepas ni mesti akan beli untuk koleksi sendiri..hihi

oklah..sampai sini dulu,nanti saya share lagi..bye!

1 ulasan:

Popular Posts